СЦЕНАРНІ УСТАНОВКИ ЯК ЧИННИК ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Autor

  • Halyna Handzilevska
  • Liliia Chervinko

Słowa kluczowe:

учителі початкової школи, професійне вигорання, сценарні установки, психологічні ролі

Abstrakt

У статті описано проблему професійного вигорання вчителів початкових класів крізь призму розгортання професійного сценарію. Психологічними бар’єрами реалізації професійних компетентностей учителів початкової школи, що провокують синдром професійного вигорання, який розуміємо, як утрату професійних ресурсів, виокремлено сценарні установки. Виявлено прямий кореляційний зв’язок між показниками професійного вигорання та сценарними приписами, а отже, потребу корегувати сценарні установки вчителів початкової школи. Досліджено, що професійне вигорання вчителів початкових класів залежить і від їхніх психологічних ролей, що свідчить про вагоме місце рольового чинника в профілактиці й корекції професійного вигорання вчителів початкових класів.

Opublikowane

2019-09-17