МЕТАКОГНІТИВНІ ТЕХНІКИ У КОНТЕКСТІ САМОПІДТРИМКИ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ВЧИТЕЛІВ
Słowa kluczowe:
психічне здоров’я, емоційне благополуччя, метакогнітивні техніки, вчителі, самопідтримкаAbstrakt
Стаття присвячена вивченню проблеми психічного здоров’я освітян. Особливу увагу приділено ролі емоційного звичного суб’єктивного благополуччя вчителів загальноосвітніх шкіл (ЗОШ) у його підтримці. Емпірично досліджено рівень психічного здоров’я педагогів у зв’язку з їхнім емоційним звичним суб’єктивним благополуччям. Обґрунтовано ресурсний потенціал метакогнітивних технік в сфері психічного здоров’я та запропоновано алгоритм їх використання крізь призму самокорекції метакогнітивних переконань вчителів.
Pobrania
Opublikowane
2025-10-25
Numer
Dział
Емоційна регуляція, резилієнс та травма