МЕТАКОГНІТИВНІ ТЕХНІКИ У КОНТЕКСТІ САМОПІДТРИМКИ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ВЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • Галина Гандзілевська
  • Вероніка Цуркан
  • Ева Шкорвагова

Ключові слова:

психічне здоров’я, емоційне благополуччя, метакогнітивні техніки, вчителі, самопідтримка

Анотація

Стаття присвячена вивченню проблеми психічного здоров’я освітян. Особливу увагу приділено ролі емоційного звичного суб’єктивного благополуччя вчителів загальноосвітніх шкіл (ЗОШ) у його підтримці. Емпірично ­досліджено рівень психічного здоров’я педагогів у зв’язку з їхнім емоційним звичним суб’єктивним благополуччям. ­Обґрунтовано ресурсний потенціал метакогнітивних технік в сфері психічного здоров’я та запропоновано ­алгоритм їх використання крізь призму самокорекції метакогнітивних переконань вчителів. 

Завантаження

Опубліковано

2025-10-25