МЕТАКОГНІТИВНІ МЕХАНІЗМИ САМОРЕГУЛЬОВАНОГО НАВЧАННЯ ТА ЇХ РОЛЬ В УСПІШНОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Autor

  • Вікторія Волошина-Нарожна

Słowa kluczowe:

метакогнітивне знання, метакогнітивні переконання, метакогнітивний моніторинг, метакогнітивний контроль, метакогнітивні стратегії, саморегульоване навчання, академічна успішність

Abstrakt

У статті здійснено теоретичний аналіз наукової літератури та виокремлено метакогнітивні механізми ­саморегульованого навчання, а також описано їх роль в успішності навчальної діяльності. До метакогнітивних ­механізмів саморегульованого навчання було віднесено сукупність взаємопов’язаних метакогнітивних явищ і ­процесів, а це зокрема метакогнітивне знання, метакогнітивні переконання, метакогнітивний моніторинг, метакогні­тивний контроль та метакогнітивні стратегії.

Opublikowane

2025-10-25