МЕТАКОГНІТИВНІ МЕХАНІЗМИ САМОРЕГУЛЬОВАНОГО НАВЧАННЯ ТА ЇХ РОЛЬ В УСПІШНОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Ключові слова:
метакогнітивне знання, метакогнітивні переконання, метакогнітивний моніторинг, метакогнітивний контроль, метакогнітивні стратегії, саморегульоване навчання, академічна успішністьАнотація
У статті здійснено теоретичний аналіз наукової літератури та виокремлено метакогнітивні механізми саморегульованого навчання, а також описано їх роль в успішності навчальної діяльності. До метакогнітивних механізмів саморегульованого навчання було віднесено сукупність взаємопов’язаних метакогнітивних явищ і процесів, а це зокрема метакогнітивне знання, метакогнітивні переконання, метакогнітивний моніторинг, метакогнітивний контроль та метакогнітивні стратегії.
Завантаження
Опубліковано
2025-10-25
Номер
Розділ
Проблеми педагогічної та вікової психології