ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД У РОБОТІ З ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З КОГНІТИВНИМИ ПОРУШЕННЯМИ

Авторы

  • Ірина Лисенкова

Ключевые слова:

індивідуальний підхід, навчальна робота, виховна робота, розвиток особистості, дитина, когнітивні порушення

Аннотация

Стаття присвячена актуальній проблемі сьогодення – використання індивідуального підходу в роботі з дітьми молодшого шкільного віку з когнітивними порушеннями, що буде впливати ефективніше на їх розвиток особистості. Нами було визначено стан і сутність досліджуваної проблеми у психолого-педагогічній літературі та на практиці закладів освіти. Описано дослідження впливу індивідуального підходу на розвиток дітей молодшого шкільного віку з когнітивними порушеннями.

Опубликован

2018-10-30