Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
Open Menu
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Контакти
Найти
Увійти
Главная
/
Архивы
/
№ 12 (2021): Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія»
№ 12 (2021): Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія»
Опубликован:
2021-03-10
Проблеми особистості та загальної психології
ДОСЛІДЖЕННЯ ОСТРАКІЗАТОРСЬКИХ ТЕНДЕНЦІЙ ОСОБИСТОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ ПРОЄКТИВНОГО ТЕСТУ «Я ЗУСТРІВ ЧУЖОГО»
Viktoriya V. Nazarevich
4-11
pdf (Украинский)
ЗДОРОВ’Я ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОБРОБУТ ОСІБ ІЗ ХРОНІЧНИМИ ЗАХВОРЮВАННЯМИ ШЛУНКОВО-КИШКОВОГО ТРАКТУ ПІД ЧАС КАРАНТИННИХ ОБМЕЖЕНЬ COVID-19
Tetyana V. Pastryk
12-16
pdf (Украинский)
ІДЕЇ ГУМАНІЗАЦІЇ ПСИХОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ПРАЦІ О. Ф. ЛАЗУРСЬКОГО «КЛАСИФІКАЦІЯ ОСОБИСТОСТЕЙ» (ДО 100-РІЧЧЯ ПЕРШОГО ВИДАННЯ ТВОРУ)
Iryna V. Pasko, Yulia V. Tretiakova
17-24
pdf (Украинский)
Проблеми педагогічної та вікової психології
PSYCHOLOGICAL ASSISTANCE IN REDUCING ENGLISH LANGUAGE ANXIETY IN UNIVERSITY STUDENTS
Mariia M. Avhustiuk
26-34
pdf (Английский)
РЕСУРСИ ТА БАР’ЄРИ ІНФОРМАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ ОНЛАЙН-НАЧАННЯ: РЕЗИЛІЄНС ПІДХІД
Halyna B. Handzilevska, Viktoriya V. Kondratyuk
35-40
pdf (Украинский)
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ, ЯКІСТЬ ОСВІТИ ТА ЯКІСТЬ ЖИТТЯ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС COVID-19
Larysa V. Zasiekina
41-45
pdf (Украинский)
ПРОФЕСІЙНО-МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ МАЙБУТНІХ ПСИХОТЕРАПЕВТІВ У СИСТЕМІ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Heorhiy V. Kalmykov
46-50
pdf (Украинский)
ВПЛИВ НЕГАТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ЇХНЮ НАВЧАЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Olena O. Mishkulynets, Nadiya Y. Bryzhak, Kateryna O. Doktor
51-56
pdf (Украинский)
ПСИХОЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПЕРФЕКЦІОНІЗМУ ЯК КРОК ДО РОЗРОБЛЕННЯ ШКАЛИ ПЕРФЕКЦІОНІЗМУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ
Ulyana I. Nikitchuk, Oleksandra F. Polyukhovych
57-63
pdf (Украинский)
ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ПСИХІКУ СТУДЕНТА ТА ВИКЛАДАЧА
Viktoria V. Pitulei
64-68
pdf (Украинский)
ВАЛІДНІСТЬ ПРОГРАМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ
Serhiy A. Pustovyi
69-75
pdf (Украинский)
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО ІМУНІТЕТУ ДО КІБЕРБУЛІНГУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ КРІЗЬ ПРИЗМУ ПСИХОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ КАЗОК
Olena M. Ratinska, Iryna V. Kostiushko
76-82
pdf (Украинский)
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПРОДУКТИВНОГО МИСЛЕННЯ В УМОВАХ НУШ
Nataliya M. Savelyuk
83-89
pdf (Украинский)
COPING STRATEGIES AS A PERSONAL RESOURCE IN HIGH ADOLESCENCE
Yanina V. Svilo
90-94
pdf (Английский)
Проблеми соціальної психології та психології мас
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ КОМАНДНОЇ КОМУНІКАЦІЇ СПОРТСМЕНІВ-БАСКЕТБОЛІСТІВ
Zoreslava Y. Kryzhanovska, Antonina V. Mitlosh
96-100
pdf (Украинский)
Проблеми психодіагностики
ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ЗАПОБІГАННЯ ЕМОЦІЙНОМУ ВИГОРАННЮ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ В УМОВАХ ДОВГОТРИВАЛИХ ЗБРОЙНИХ КОНФЛІКТІВ
Volodymyr M. Demydiuk, Maria S. Pilat
101-106
pdf (Украинский)
Проблеми консультативної психології та психотерапії
МАТРИЦЯ РОЗВИТКУ СТРЕСОСТІЙКОСТІ ОСОБИСТОСТІ
Oleksandra O. Kohut
108-113
pdf (Украинский)
ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНА РОБОТА З КАЗКОЮ ЯК ЕЛЕМЕНТ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Lesya T. Muzychko
114-119
pdf (Украинский)
Язык
English
Polski
Русский
Українська