ХУДОЖНІЙ КОНЦЕПТ СМЕРТЬ У НОВЕЛАХ ГЕРМАНА ГЕССЕ

Автор(и)

  • Larysa Guba

Ключові слова:

художній концепт, концептуалізація, літературний текст, концепт СМЕРТЬ. Герман Гессе

Анотація

Стаття визначає термін “художній концепт”, а також виділяє основні смислові ознаки художнього концепту СМЕРТЬ у новелах Германа Гессе. Було виявлено, що художній концепт має асоціативну природу, характеризується естетичною сутністю та образними засобами вираження, що зумовлені авторським задумом. Аналіз концепту СМЕРТЬ у новелі Германа Гессе “Останнє літо Клінґзора” дозволив виділити його основні диференційні ознаки: відсутність буттєвості, непорушність, наявність суб’єкта, наявність фізіологічних ознак, актуальність, усвідомленість, духовність, різноманітність проявів, амбівалентність. Було також виділено способи категоризації явища смерть в аналізованих художніх творах, а також когнітивні ознаки художнього концепту СМЕРТЬ у новелах Германа Гессе.

Завантаження

Опубліковано

2019-05-17

Номер

Розділ

КОГНІТИВНА ЛІНГВІСТИКА ТА ПРАГМАТИКА

Як цитувати

ХУДОЖНІЙ КОНЦЕПТ СМЕРТЬ У НОВЕЛАХ ГЕРМАНА ГЕССЕ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 5(73), 20-22. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2224