ЕТИКО-ЛIНГВIСТИЧНI ОСОБЛИВОСТI ДIЛОВОГО ТЕЛЕФОННОГО СПIЛКУВАННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ

Автор(и)

  • Natalia Korotka

Ключові слова:

моделі ділової телефонної комунікації; етичні норми ділової телефонної розмови; мовні кліше; монологічні та діалогічні форми ділової телефонної комунікації

Анотація

Стаття присвячена дослідженню специфіки ділового спілкування. Особлива увага приділяється етико-лінгвістичним розвідкам у галузі ділового телефонного спілкування. У статті узагальнюється поняття мовного етикету, наводяться його правила; та особливості сучасної ділової етики, наводяться рекомендації щодо ділової телефонної розмови англійською мовою. У статті розглядаються стійкі етикетні вирази, адже дотримуючись правил етикету телефонної розмови, можна демонструвати не тільки свій діловий професіоналізм, а й загальну культуру, освіченість; формули вираження власної думки; моделі ділової телефонної комунікації; також наведені приклади кліше, необхідні для здійснення даного виду спілкування англійською мовою, відповідно до етичних норм ділової телефонної розмови. Стаття робить акцент на майстерності ведення переговорів, яка вимагає не лише індивідуальних якостей, але й етико-лінгвістичної та психо-лінгвістичної підготовки, для того, щоб домогтися максимальної результативності від процесу комунікації.

Завантаження

Опубліковано

2019-05-20

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА В ПРОЦЕСІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ

Як цитувати

ЕТИКО-ЛIНГВIСТИЧНI ОСОБЛИВОСТI ДIЛОВОГО ТЕЛЕФОННОГО СПIЛКУВАННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 5(73), 294-297. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2301