ЛІНГВО-КОГНІТИВНІ ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ СУГЕСТИВНОГО ВПЛИВУ У ПОЛІТИЧНІЙ КОМУНІКАЦІЇ (НА МАТЕРІАЛІ АМЕРИКАНСЬКОГО ПОЛІТИЧНОГО ДИСКУРСУ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ)
Ключові слова:
політична комунікація, президентська кампанія, повідомлення, соціальні мережі, політична риторика, Twitter, твітиАнотація
У статті розглядається роль мовлєннєвого впливу у політичній комунікації. Політичні діячі все частіше використовують Інтернет як політичний інструмент, а глобальну мережу – для створення персональних веб-сторінок на різних платформах соціальних мереж. Аналізується, як кандидати на президентських виборах можуть використовувати соціальну мережу Twitter як інструмент для стратегічної аргументації у політичній комунікації і створення специфічних сугестивних наративів для свого електорату. Навички володіння мовою та риторикою є достатніми для того, щоб політик встановив тісні відносини з громадянами, продемонстрував свою політичну особистість і поділився своїми цілями через політичну риторику.
Завантаження
Опубліковано
2019-05-21
Номер
Розділ
ЛІНГВОДИДАКТИКА ТА СОЦІОЛІНГВІСТИКА
Як цитувати
ЛІНГВО-КОГНІТИВНІ ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ СУГЕСТИВНОГО ВПЛИВУ У ПОЛІТИЧНІЙ КОМУНІКАЦІЇ (НА МАТЕРІАЛІ АМЕРИКАНСЬКОГО ПОЛІТИЧНОГО ДИСКУРСУ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ). (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 5(73), 14-16. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2358