ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Olena Habelko

Ключові слова:

самореалізація, професійна самореалізація, готовність до професійної самореалізації, педагогічні умови, майбутні філологи

Анотація

Необхідність формування готовності майбутніх філологів до повноцінної професійної самореалізації зумовлена зростаючими вимогами до рівня підготовки випускників, потребою в постійній професійній самоосвіті, що гарантує компетентне входження їх у ринок праці. Найбільш значимий вплив на формування готовності до самореалізації у професійній сфері, на нашу думку, має сукупність педагогічних умов, забезпечуваних у процесі професійної підготовки. У ході дослідження нами обґрунтовані педагогічні умови формування готовності майбутніх філологів до професійної самореалізації: актуалізація суб’єктного досвіду студентів і його включення в зміст професійної підготовки, забезпечення комунікації між суб’єктами освітнього процесу на основі діалогічної взаємодії, формування ціннісних установок майбутніх філологів на професійну самореалізацію. З’ясовано, що ефективність процесу самореалізації пов’язана з успішністю педагогічної діяльності студента в процесі педагогічної практики та позитивними майбутніми професійними орієнтирами, що розкриває можливі перспективи кар’єрного зростання. Шляхом експериментального дослідження доведено, що комплексне застосування визначених педагогічних умов сприяє формуванню готовності до професійної самореалізації як цілісного явища в усіх його аспектах.

Завантаження

Опубліковано

2019-06-07

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 2(70), 19-22. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2364