ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНИХ ЦІЛЕЙ У СТУДЕНТІВ НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ «ТУРИЗМ»
Ключові слова:
культурологічний аспект викладання дисциплін, педагогічне формування комунікативної компетентності майбутнього фахівця галузі «туризм», академічна мобільність, міжкультурна взаємодіяАнотація
Стаття присвячена розробці методологічної моделі культурологічного дослідження туристичної галузі в Україні на підставі системного аналізу навчальних програм напряму підготовки «туризмознавство» при факультеті фізичної реабілітації у Львівському державному університеті фізичної культури. Концептуальним методологічним ядром дослідження є статистичний аналіз дисциплін “Ділова іноземна мова”, “Іноземна мова професійного спілкування (англійська мова)”, “Друга мова (німецька та французька мова)” за 2006-2017 роки. Наукова новизна полягає в розкритті механізмів удосконалення кваліфікації фахівців туристичної галузі у процесі вивчення іноземних мов та міжкультурної взаємодії. У статті здійснений порівняльний аналіз навчальних програм англійської, німецької та французької мов для розвитку інтеграційного процесу у сфері освіти (академічної мобільності), що надає можливості студентам приймати участь у різноманітних навчальних та дослідницьких програмах; розкрито мовний потенціал майбутнього фахівця галузі туризму. Виникнення та практичне використання освітніх технологій у сучасних умовах, зумовлено: необхідністю впровадження в педагогіку системного підходу; потребою у здійсненні особистісно-орієнтованого навчання в усіх ланках освітньої системи, в заміні малоефективних вербальних засобів передачі знань. Переглянутий розподіл навчальних годин дисциплін та навчальних планів підготовки фахівців галузі «туризм» дав підстави альтернативної можливості для збільшення об’єму навантаження іноземних мов студентами у перспективі вивчення вітчизняних і зарубіжних практик проведення стажування студентів цього напрямку підготовки як внутрішнього так і зовнішнього.