ПРО ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ У ПОЛІКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ У СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНОГО ВУЗа
Ключові слова:
дослідження, професійно орієнтований, інженер-педагог, навчання, іноземна мова, двомовне навчання, спеціальна мета, професійна мета, методичні матеріали, ділова сфераАнотація
Професійно-орієнтоване навчання – це навчання, засноване на врахуванні потреб студентів у вивченні іноземної мови, що диктується особливостями майбутньої професії або спеціальності. Термін «професійно-орієнтоване навчання» вживається для позначення процесу викладання іноземної мови в немовному вузі, орієнтованого на читання літератури за фахом, вивчення професійної лексики і термінології, а останнім часом і на спілкування в сфері професійної діяльності. Професійно-орієнтований підхід до навчання іноземної мови в технічних вузах зараз набуває особливої актуальності. Даний підхід передбачає формування у студентів здатності іншомовного спілкування в певних професійних, ділових, наукових сферах і ситуаціях при цьому враховуючи особливості професійного мислення. У статті пропонуються можливі способи вирішення даних проблем, а саме: взаємодія різних структурних підрозділів технічного вищого навчального закладу, розробка відповідних методичних матеріалів і посібників, застосування двомовного навчання, активізація таких форм навчальної діяльності, як технічний переклад, анотування і реферування іншомовного тексту професійного змісту для інженерів, підготовка презентацій на професійно важливі теми або узагальнення результатів досліджень ний в статтях чи доповідях на іноземній мові для аспірантів.