НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ НАУКОВО-ПОПУЛЯРНИХ ТЕКСТІВ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ (ВИСОКИЙ РІВЕНЬ)

  • Svitlana Derba
Ключові слова: українська мова як іноземна, практичне заняття, метод читання, текст, тематичне наповнення текстів

Анотація

Читання є видом мовленнєвої діяльності, засобом навчання і метою навчання. Виділяють такі види читання: переглядове, ознайомлювальне, навчальне, реферативне (у деяких методистів). На високому рівні володіння мовою читання іноземних студентів українською мовою має дорівнювати механізму читанню рідною мовою. Але при виборі тексту викладач має чітко усвідомлювати його об’єм, логіко-композиційну структуру, складність мовного матеріалу. Саме з тексту іноземний студент отримує інформацію, що формує його світогляд, збагачує країнознавчими даними про Україну. Ми розглянули тематичне наповнення текстів для рівня С1, а також систему завдань, яка необхідна для засвоєння студентами фактичного матеріалу.

Опубліковано
2020-05-13
Як цитувати
Derba, S. (2020). НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ НАУКОВО-ПОПУЛЯРНИХ ТЕКСТІВ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ (ВИСОКИЙ РІВЕНЬ). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», (9(77), 7-10. Retrieved із https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2780