НАВЧАННЯ ПЕРЕФРАЗУВАННЮ НА ЗАНЯТТЯХ ESL

  • Natalia Lutai
  • Tetiana Besarab
Ключові слова: дослідницьке навчання, перефразування, єфективне написання резюме тексту

Анотація

У статті розглядаються способи розвитку навичок перефразування на заняттях з іноземної мови. Позначені такі фактори, що обмежують можливості студентів, як недостатні фонові знання і словниковий запас, які також можуть грати роль в процесі навчання. Ефективне написання резюме тексту вимагає навичок критичного мислення. Суть завдань в основному полягає в побудові загальної концептуальної структури на основі аналізу уривка і синтезу інформація отриманої з нього. Дослідницьке навчання (IBL) використовується в якості стратегії, яка заохочує незалежне мислення при написанні резюме в аудиторії. Особливу увагу в статті приділено необхідності розвитку навичок говоріння.

Опубліковано
2020-07-11
Розділ
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ К