АНАЛІЗ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНИХ ЕТИКЕТНИХ ВИРАЗІВ ПІД ЧАС НАЛАГОДЖЕННЯ КОНТАКТУ (НА БАЗІ АНГЛОМОВНОГО КОРПОРАТИВНОГО ДИСКУРСУ)
Ключові слова:
діловий дискурс, комунікація, комунікативні стратегії, етикетні формули, контактАнотація
У пропонованому дослідженні проаналізовано використання етикетних мовних засобів під час налагодження контакту в англомовному корпоративному дискурсі. Зазначено, що етикетні вирази і формули, як складова ділового спілкування і як інструмент комунікативної взаємодії, відіграють важливу роль у сучасній бізнес-культурі. Етикетні моделі використовуються на всіх рівнях ділової комунікації і являють собою усталені вирази як з точки зору морфології та синтаксису, так і з точки зору лексичного та граматичного змісту. Зазначені мовні засоби забезпечують економічність, точність, однозначність у спілкуванні, сприяють ефективному передаванню інформації та впливу на співрозмовника, що є важливим для корпоративного дискурсу. Дослідження шляхів відтворення граматичних форм етикетних конструкцій у цільовій мові виявило низку цікавих підходів та стратегій, спрямованих на забезпечення адекватності та ефективності комунікації в міжкультурному взаємодії. Наголошено, що вибір шляху відтворення граматичних форм етикетних конструкцій у цільовій мові повинен ґрунтуватися на комплексному аналізі культурних та мовних особливостей, спрямованих на досягнення максимальної адаптації та взаєморозуміння в процесі міжнародного спілкування.