АНАЛІЗ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНИХ ЕТИКЕТНИХ ВИРАЗІВ ПІД ЧАС НАЛАГОДЖЕННЯ КОНТАКТУ (НА БАЗІ АНГЛОМОВНОГО КОРПОРАТИВНОГО ДИСКУРСУ)

Автор(и)

  • Галина Антонюк
  • Дана-Марія Пштир

Ключові слова:

діловий дискурс, комунікація, комунікативні стратегії, етикетні формули, контакт

Анотація

У пропонованому дослідженні проаналізовано використання етикетних мовних засобів під час налагодження контакту в ­англомовному корпоративному дискурсі. Зазначено, що етикетні вирази і формули, як складова ділового спілкування і як ­інструмент комунікативної взаємодії, відіграють важливу роль у сучасній бізнес-культурі. Етикетні моделі використовуються на всіх рівнях ділової комунікації і являють собою усталені вирази як з точки зору морфології та синтаксису, так і з точки зору лексичного та граматичного змісту. Зазначені мовні засоби забезпечують економічність, точність, однозначність у спілкуванні, сприяють ефективному передаванню інформації та впливу на співрозмовника, що є важливим для корпоративного дискурсу. Дослідження шляхів відтворення граматичних форм етикетних конструкцій у цільовій мові виявило низку цікавих підходів та стратегій, спрямованих на забезпечення адекватності та ефективності комунікації в міжкультурному взаємодії. Наголошено, що вибір шляху відтворення граматичних форм етикетних конструкцій у цільовій мові повинен ґрунтуватися на комплексному аналізі культурних та мовних особливостей, спрямованих на досягнення максимальної адаптації та взаєморозуміння в процесі міжнародного спілкування.

Завантаження

Опубліковано

2024-06-27

Як цитувати

АНАЛІЗ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНИХ ЕТИКЕТНИХ ВИРАЗІВ ПІД ЧАС НАЛАГОДЖЕННЯ КОНТАКТУ (НА БАЗІ АНГЛОМОВНОГО КОРПОРАТИВНОГО ДИСКУРСУ). (2024). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 21(89), 43-47. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/4054