ІНТЕГРАЦІЯ МЕДІАЦІЇ В НАВЧАЛЬНУ ПРОГРАМУ ВИВЧЕННЯ МОРСЬКОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Ключові слова:
медіація, стратегія медіації, медіація тексту, медіація поняття, медіація комунікаціїАнотація
У статті досліджується інтеграція стратегій медіації в навчальний план вивчення морської англійської мови, підкреслюючи їх важливість для покращення комунікації в міжнародному та багатомовному контексті морської індустрії. В умовах критичної необхідності чіткої комунікації для забезпечення безпеки та ефективності навігації, стаття починається з визначення медіації та її значення в навчанні мови, як це зазначено в Загальноєвропейських рекомендаціях з мовної освіти (CEFR). Стаття також обговорює історичну еволюцію медіації в освіті, підкреслюючи її роль у вирішенні конфліктів та ефективній комунікації. Вона класифікує медіацію на три основні компоненти: медіацію текстів, медіацію понять та медіацію комунікації.
Крім того, дослідження визначає основні стратегії викладання медіації, такі як пов’язування нових понять з попередніми знаннями, адаптування мови та подрібнювання складної інформації. Практичне застосування в контексті морської англійської мови передбачає використання реальних документів, рольові ігри та навчання на основі завдань для розвитку медіаційних умінь здобувачів освіти. Також підкреслюється діяльнісно-орієнтований підхід як підґрунтя для сприяння активній участі в комунікативних завданнях.
Зрештою, реалізація стратегій медіації в навчанні морської англійської мови є необхідним складником підготовки майбутніх морських фахівців з уміннями, потрібними для подолання складних комунікаційних викликів, і таким чином сприяє безпечнішому та злагодженішому морському робочому середовищу. З розвитком морської індустрії ефективна медіація залишається критично важливою для операційного успіху та благополуччя всіх членів екіпажу.