РОЗВИТОК УМІНЬ АНГЛОМОВНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ–РЕСУРСІВ

Автор(и)

  • Halyna Matiukha
  • Tatiana Kharchenko

Ключові слова:

вміння писемного мовлення, англійська мова, Інтернет ресурси, здобувачі вищої освіти

Анотація

Стаття присвячена огляду питань, пов’язаних з дослідженням навчання майбутніх учителів-філологів англомовного писемного мовлення. Враховуючи практичний досвід, визначено, що викладачі використовують на занятті з англійської мови комп’ютер та інші технічні засоби. Проте, використання мережі Інтернет задля розвитку в студентів філологічних факультетів умінь англомовного писемного мовлення майже не практикується. У статті охарактеризовано можливості Інтернет-ресурсів, визначено сайти, спрямовані на навчання англомовного писемного мовлення, з’ясовано види та форми писемних творів, якими мають оволодіти майбутні вчителі-філологи відповідно до програми педагогічного вишу. Досліджено, що одним із провідних завдань сучасних вищих педагогічних навчальних закладів є якісна підготовка майбутніх випускників до здійснення професійної діяльності. Доведено, що цієї мети можливо досягнути за умови систематичної практики в іншомовній комунікації не лише в усній, але й в письмовій формі, організованої на основі інноваційних методів навчання і використання можливостей мережі Інтернет.

Завантаження

Опубліковано

2020-02-04

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ К

Як цитувати

РОЗВИТОК УМІНЬ АНГЛОМОВНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ–РЕСУРСІВ. (2020). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 8(76), 111-114. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2688