АНГЛІЙСЬКА ЯК ДРУГА МОВА ТА КАНАДСЬКА МУЛЬТИКУЛЬТУРНІСТЬ

Автор(и)

  • S. Novoseletska
  • K. Simak

Ключові слова:

багатокультурність, мовна політика, освітня політика, освіта багатокультурності, викладання англійської мови як другої іноземної, професійна діяльність

Анотація

У статті розглядаютьсяспецифіка викладання англійської мови як другої іноземної у контексті багатокультурності Канади. Підкреслюється значення інноваційних методик в організації індивідуального підходу та освітньої політики. Описується педагогічна майстерність викладача англійської мови у контексті міжкультурної комунікації.

Завантаження

Опубліковано

2012-07-01

Номер

Розділ

ПОРІВНЯЛЬНЕ ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО ТА МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ

Як цитувати

АНГЛІЙСЬКА ЯК ДРУГА МОВА ТА КАНАДСЬКА МУЛЬТИКУЛЬТУРНІСТЬ. (2012). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(27), 348-351. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1290