СЕМАНТИЧНА ДИНАМІКА ПАРФУМОНІМІВ ТА АРОМАТОНІМІВ У СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ
Ключові слова:
лексико-семантична група, парфумонім, ароматонім, реклама, рекламний ономастиконАнотація
Статтю присвячено семантичному аналізу власних назв парфумованих виробів у системі української мови, а також визначенню їхньої ролі та функцій. Об’єктом дослідження став лексичний склад сучасних косметичних видань друкованого та електронного типу. Предметом роботи обрано мовну ґенезу й семантичні значення парфумонімів та ароматонімів у складі системи української мови. Методи дослідження підпорядковано досягненню поставленої в роботі мети. Для виокремлення власних назв на позначення парфумів обрано метод безпосереднього спостереження за функціонуванням ароматонімів у текстах візуальної реклами, друкованих та інтернет-виданнях модних журналів, а також метод часткової вибірки. Методи порівняння та аналізу застосовано для систематизації онімів на тематичні групи за денотатами.