Експресивний потенціал метафори в інформаційних газетних текстах

Автор(и)

  • А. Б. Козловская

Ключові слова:

інформаційний газетний текст, метафора, сенсорна лексика, інформація

Анотація

Метафори в інформаційних газетних текстах мають велику виразність, що є складовою частиною експресивно-емоційного блоку суб’єктивно-модальної інформації. Стерти метафори широко представлені в аналізованих повідомленнях внаслідок універсалізації текстового змісту. Образність індивідуальних авторських метафор викликає інтерес до змісту тексту, розширюючи читацьку аудиторію. Оригінальність оказіональних метафор має певний експресивний потенціал, підсилює лексичне значення додатковими конотаціями, надаючи, тим самим, вплив на розум і емоції адресата. Амбівалентний характер метафоризації в аналізованих тестах полягає в створенні варіативності лексичного оформлення,з одного боку, і прагненням до економії мовних засобів, з іншого боку.

Завантаження

Опубліковано

2018-10-28

Як цитувати

Експресивний потенціал метафори в інформаційних газетних текстах. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(64), 182-184. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1799