КОГНІТИВНІ МЕХАНІЗМИ ВЕРБАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПТУ ОСВІТА: ЗІСТАВНИЙ АНАЛІЗ ДІЄСЛІВ-ВЕРБАЛІЗАТОРІВ

Автор(и)

  • А. В. Бєляєва

Ключові слова:

концепт, вербалізатор, агент, пацієнс, зіставний аналіз

Анотація

Статтю присвячено зіставному аналізу дієслів, які вербалізують концепт ОСВІТА, в англійські, французькій, українській та російській мовах. Досліджується семантика дієслів-вербалізаторів студійованого концепту в зіставлюваних мовах. Аналіз виявляє когнітивні моделі, які лежать в основі концептуалізації процесу отримання та надання освіти. Дослідження демонструє, що концепт ОСВІТА в мовах зіставлення моделюється за аналогією до даних чуттєвого досвіду як елемент динамічних або статичних ситуацій.

Завантаження

Опубліковано

2018-10-28

Як цитувати

КОГНІТИВНІ МЕХАНІЗМИ ВЕРБАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПТУ ОСВІТА: ЗІСТАВНИЙ АНАЛІЗ ДІЄСЛІВ-ВЕРБАЛІЗАТОРІВ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 66, 13-16. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1805