АНГЛІЦИЗМИ В УКРАЇНСЬКІЙ ЗОВНІШНІЙ ТА ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМІ
Ключові слова:
англіцизми, зовнішня реклама, Інтернет-реклама, слоган, глобалізаціяАнотація
Стаття присвячена дослідженню особливостей використання англіцизмів у сучасній українській мові, зокрема на прикладі зовнішньої та Інтернет-реклами. Особлива увага звертається на джерела запозичень, аналізується доречність використання англомовних слів в українській мові за наявності їх українських відповідників.
Завантаження
Опубліковано
2018-10-28
Номер
Розділ
Загальні статті
Як цитувати
АНГЛІЦИЗМИ В УКРАЇНСЬКІЙ ЗОВНІШНІЙ ТА ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМІ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 66, 49-51. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1818