Гендерний складник у процесі навчання учнів англійської мови та літератури в Канаді

Автор(и)

  • О. О. Костюк

Ключові слова:

гендер, гендерна культура, гендерний складник, англійська мова та література, школа

Анотація

У статті проаналізовано досвід Канади у введенні гендерного складника до вивчення курсу «Англійська мова та література» у канадській старшій середній школі. Установлено, що гендерний складник широко представлений у темах, які розглядаються на навчальних заняттях із означеної дисципліни. Представлено ефективні методи та форми роботи, які застосовують канадські педагоги з метою підвищення гендерної культури молоді на вказаному предметі. З’ясовано, що значна увага приділяється подоланню гендерного розриву у навчальних досягненнях хлопців із «Англійської мови та літератури» як гендерно-сензитивної дисципліни.

Завантаження

Опубліковано

2018-10-29

Як цитувати

Гендерний складник у процесі навчання учнів англійської мови та літератури в Канаді. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(64), 202-205. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1885