ВЗАЄМОДІЯ В КЛАСАХ З ВИВЧЕННЯ ДРУГОГО МОВИ

Автор(и)

  • Tetiana Besarab
  • Natalia Lutai

Ключові слова:

усне взаємодія; культурні відмінності, інтерактивний дискурс, парна / групова робота, вивчення другої мови

Анотація

Стаття присвячена комунікації та взаємодії в класах, оскільки спілкування вважається основною метою навчання, а взаємодія – ключ до його досягнення, а також воно є ключем до оволодіння іноземною мовою. Багато дослідників стверджують, що інтеракцію можна визначити як дискурс, який викладачі та студенти, виступаючи в ролі співрозмовників, створюють спільними зусиллями. Це підштовхує студентів до участі в різних видах робіт у мовній аудиторії, а також дає більше можливостей для вивчення мови і полегшує оволодіння мовними навичками. Однак, згідно з звичайній практиці в класах з вивчення другої мови, цей процес в основному ініціюється вчителями за допомогою опитування, інструкцій або будь-яких інших видів діяльності, які полегшують вивчення мови учнями. Особлива увага приділяється груповій роботі, так як у студентів більше шансів взаємодіяти і використовувати мову перекладу більш вільно.

Завантаження

Опубліковано

2018-11-26

Як цитувати

ВЗАЄМОДІЯ В КЛАСАХ З ВИВЧЕННЯ ДРУГОГО МОВИ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 3, 36-39. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2046