КООПЕРАТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ І ФОРМУВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПІДЛІТКІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Ключові слова:
методика навчання іноземних мов, методи «кооперативного навчання», особливості вікового розвитку підлітків, мотивація у навчанні, міжособистісна компетенціяАнотація
Стаття присвячена проблемі підвищення мотивації школярів молодшого і старшого підліткового віку у навчанні. Враховуючи особливості вікового розвитку підлітків та їхні соціальні пріоритети; було висунуто гіпотезу про ефективність використання методів «кооперативного навчання», зроблено вибірку завдань і вправ, які б сприяли мотивації у навчанні і водночас формували вміння підлітків відчувати один одного, спілкуватись і співпрацювати один з одним. Ці вправи було випробувано на заняттях з німецької мови та зроблено висновки про ефективність методів «кооперативного навчання», які оптимізують вивчення іноземної мови підлітками у школах, формуючи у них, паралельно з іншомовною комунікативною компетентністю, міжособистісну компетентність.
Завантаження
Опубліковано
2019-05-20
Номер
Розділ
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ К
Як цитувати
КООПЕРАТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ І ФОРМУВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПІДЛІТКІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 5(73), 262-265. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2292