МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНОЇ АНГЛОМОВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ
Ключові слова:
лінгвоаксіологічний аналіз, цінності, ціннісний смисл, дискурс соціальної реклами СШААнотація
У статті розглядаються методики дискурсу соціальної реклами США, які визначають лінгвоаксіологічну сутність дискурсу. Основними для лінгвоаксіологічного аналізу є взаємопов’язані поняття, що утворюють таку дослідницьку парадигму: цінність, ціннісні пріоритети, ціннісна орієнтація, ціннісний смисл тощо. У загальному значенні цінності розуміють як такі, до чого можна прагнути, що можна споглядати, до чого можна ставитися з повагою або навпаки. Аксіологічна лінгвістика орієнтована на дослідження способів пред’явлення світу рефлексії в їх контекстуальній представленості та ефективності в міжособистісному / соціальному планах у культурі, часі та просторі.
Завантаження
Опубліковано
2019-10-23
Номер
Розділ
ПРОБЛЕМИ ЛІНГВІСТИКИ ТЕКСТУ ТА ДИСКУРСУ
Як цитувати
МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНОЇ АНГЛОМОВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 7(75), 52-55. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2565