ДОСВІД УНІВЕРСИТЕТУ АВЕЙРУ В ЗАСТОСУВАННІ ІННОВАЦІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Tetiana Vereshchahina
  • Leonid Mohylnyi
  • Olesia Liashchenko

Ключові слова:

онлайн навчання, мобільне навчання, 3D віртуальна аудиторія, SAPO Campus, MOODLE, Second Life tools, EduPARK

Анотація

У статті розглянуто інноваційні комунікаційні технології, розроблені та запроваджені в Університеті Авейру, що є одним із провідних португальських науково-дослідних закладів освіти і членом Європейського консорціуму інноваційних університетів. Наукова новизна статті полягає у першій спробі в українському науковому дискурсі розглянути чотири вагомі проекти, розроблені в університеті Авейру, а саме: системи керування навчанням SAPO Campus та MOODLE, 3D інструменти для віртуальної аудиторії Second Life та проект EduPARK, реалізований на основі ігрової методології. Успішний інноваційний досвід Університету Авейру може стати добрим прикладом впровадження комп’ютерних навчальних технологій на академічному рівні для вищої школи України та сприяти популяризації концепцій так званої школи без кордонів, Відкритого університету та цифрової особистості у вітчизняній науці й освіті.

Завантаження

Опубліковано

2019-10-23

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ К

Як цитувати

ДОСВІД УНІВЕРСИТЕТУ АВЕЙРУ В ЗАСТОСУВАННІ ІННОВАЦІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 7(75), 136-139. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2587