КОНТРОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «АНГЛІЙСЬКА МОВА ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ»
Ключові слова:
майбутні психологи, професійно орієнтована комунікативна компетентність, види контролю, етапи навчання, критерії оцінюванняАнотація
У статті описується процес здійснення контролю рівня сформованості у майбутніх психологів професійно орієнтованої комунікативної компетентності. Автор представляє мету та завдання дисципліни «Англійська мови професійного спрямування», окреслює передбачені нею результати навчання. У роботі розглянуто теоретичні засади здійснення контролю на заняттях з іноземної мови і визначено мету та види контролю на різних етапах навчання фахового англійського мовлення. У статті пропонуються критерії оцінювання рівня сформованості комунікативної компетентності студентів-психологів у говорінні, які можуть бути використані для оцінки усного мовлення на всіх етапах вивчення фахової англійської мови.
Завантаження
Опубліковано
2019-10-23
Номер
Розділ
ПРОФЕСІЙНА ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА В ПРОЦЕСІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
Як цитувати
КОНТРОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «АНГЛІЙСЬКА МОВА ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ». (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 7(75), 156-159. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2592