МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ЗДІЙСНЕННЯ МЕДІАЦІЇ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Ключові слова:
медіація, Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти, методика навчання іноземних мовАнотація
У статті висвітлені методичні засади здійснення медіації під час навчання іноземних мов студентів, які не вивчають переклад як фах. У результаті дослідження: викладено положення концепції здійснення медіації, зібрані у додатковому томі до «Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти», які є релевантними для навчання медіації студентів; проаналізовано типові комунікативні ситуації, у яких здійснюється медіація; обґрунтовано практичну зорієнтованість процесу медіації у рамках навчання іноземних мов; розроблено алгоритми створення завдань на медіацію; розглянуто можливості оптимізації навчального процесу через інтеграцію у нього завдань на медіацію; запропоновано зразки завдань на здійснення медіації.
Завантаження
Опубліковано
2021-11-29
Номер
Розділ
ПРОФЕСІЙНА ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА В ПРОЦЕСІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
Як цитувати
МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ЗДІЙСНЕННЯ МЕДІАЦІЇ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. (2021). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 11(79), 225-228. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/3332