ПАНДЕМІЯ COVID-19 ТА ЕЛЕКТРОННЕ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ТА ВИКЛАДАЧІВ
Ключові слова:
COVID-19, електронне навчання, заклади вищої освіти, освітня платформаАнотація
Поширення COVID-19 становить загрозу для людства, оскільки ця пандемія змусила припинити багато глобальних заходів, зокрема це стосується освітньої сфери. Щоб зменшити поширення вірусу, навчальні заклади були змушені перейти на електронне навчання з використанням доступних та безкоштовних освітніх платформ, незважаючи на виклики, які стоять перед цією раптовою трансформацією. У центрі уваги є електронне навчання з точки зору студентів і викладачів щодо використання та впровадження систем електронного навчання в закладах вищої освіти (ЗВО) при викладанні іноземної мови під час пандемії COVID-19. Це дослідження спрямоване на виявлення проблем, пов’язаних із використанням, перевагами, недоліками та перешкодами програм електронного навчання в університеті шляхом зіставлення точок зору студентів та викладачів, які використовують цей спосіб навчання у довготривалих незвичайних обставинах. Було виділено та схарактеризовано чотири аспекти, а саме: масштаби використання електронного навчання під час пандемії COVID-19, переваги, недоліки та перешкоди впровадження електронного навчання при вивченні іноземної мови у ЗВО. В ході дослідження ми досягли певних результатів, які проливають світло на деякі проблеми, проблеми та переваги використання систем електронного навчання замість традиційної освіти у закладах вищої освіти загалом та в період надзвичайної ситуації. У статті виділено та схарактеризовано найпопулярніші серед викладачів програми для проведення онлайн занять, які включають в себе всі необхідні для якісної пари інструменти з метою привертання уваги та взаємодії зі студентами на парі.