ВПЛИВ COVID-19 НА ПРОEКТУВАННЯ ОНЛАЙН НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЗА ДОПОМОГОЮ ZOOM
Ключові слова:
Zoom, пандемія Covid 19, соціальний конструктивізм, Task-Based Teaching and Learning, Content and Language Integrated LearningАнотація
У статті розглядається механізм формування комунікативної та соціокультурної компетенцій при викладанні англійської мови студентам вищих навчальних закладів в умовах пандемії Covid 19. Технічним інструментом формування таких компетенцій обрано застосунок Zoom, який став дуже популярним за епохи онлайн навчання. Теоретико-методологічну базу роботи складають положення соціального конструктивізму, напрацювання Д. Дьюї та Л. С. Виготського, task-based language teaching approach (TBLT) та Content and Language Integrated Learning (CLIL). Запропонований план заняття спирається на концепцію, що поєднує в собі синхронне та асинхронне навчання, був апробований протягом 2020-2021 начального року, продемонстрував свою методологічну ефективність та отримав позитивні відгуки студентів.