ВПЛИВ COVID-19 НА ПРОEКТУВАННЯ ОНЛАЙН НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЗА ДОПОМОГОЮ ZOOM

Автор(и)

  • Iryna Rozhdestvenska
  • Olena Cherniavska

Ключові слова:

Zoom, пандемія Covid 19, соціальний конструктивізм, Task-Based Teaching and Learning, Content and Language Integrated Learning

Анотація

У статті розглядається механізм формування комунікативної та соціокультурної компетенцій при викладанні англійської мови студентам вищих навчальних закладів в умовах пандемії Covid 19. Технічним інструментом формування таких компетенцій обрано застосунок Zoom, який став дуже популярним за епохи онлайн навчання. Теоретико-методологічну базу роботи складають положення соціального конструктивізму, напрацювання Д. Дьюї та Л. С. Виготського, task-based language teaching approach (TBLT) та Content and Language Integrated Learning (CLIL). Запропонований план заняття спирається на концепцію, що поєднує в собі синхронне та асинхронне навчання, був апробований протягом 2020-2021 начального року, продемонстрував свою методологічну ефективність та отримав позитивні відгуки студентів.

Завантаження

Опубліковано

2022-08-09

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ К

Як цитувати

ВПЛИВ COVID-19 НА ПРОEКТУВАННЯ ОНЛАЙН НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЗА ДОПОМОГОЮ ZOOM. (2022). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 13(81), 202-207. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/3518