ПРИНЦИПИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНО-ПОШУКОВОГО МЕТОДУ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • Марина Назаренко

Ключові слова:

професійна іншомовна комунікативна компетенція, іноземна мова за професійним спрямуванням, метод, ­завдання, проблемно-пошуковий метод, проблемна ситуація

Анотація

У статті автор розглядає особливості формування професійної іншомовної компетенції. Аналізуються методи викладання англійської мови для здобувачів вищої освіти немовних спеціальностей. Це питання є актуальним у наш час, оскільки Україна активно входить у світовий освітній простір, що ставить нові вимоги до освітнього процесу. Володіння іноземними мовами стає вимогою для фахівців різних профілів. Методисти, педагоги та лінгвісти розробляють ефективні методи вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням.
Навчальна дисципліна «Іноземна мова за професійним спрямуванням» має свою специфіку викладання. Її пріоритетним ­завданням є підготовка фахівців з високим професійним рівнем, здатних працювати в іншомовному середовищі.
Мета роботи полягає в аналізі використання проблемно-пошукового методу на заняттях з англійської мови.
У роботі розглядаються поняття «професійна іншомовна комунікативна компетенція», «іноземна мова за професійним спрямуванням», «метод», «завдання», «проблемно-пошуковий метод», «проблемна ситуація».
Проблемно-пошуковий метод, як інтерактивний підхід до навчання, спрямований на активізацію пізнавальної діяльності студентів через постановку проблемних ситуацій та самостійний пошук шляхів їх вирішення. Увага акцентується на теоретичних основах методу та практичних аспектах його реалізації в умовах сучасного освітнього процесу. Застосування цього методу сприяє розвиткові критичного мислення та здатності до самостійного навчання.
Розвиток у студентів іншомовної комунікативної компетенції є пріоритетним напрямком освітнього процесу на немовних факультетах. Знання і володіння особливостями іншомовного професійно-ділового спілкування сприяє порозумінню між фахівцями та забезпечує ефективну комунікацію в професійному середовищі.

Завантаження

Опубліковано

2024-10-24

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА В ПРОЦЕСІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ

Як цитувати

ПРИНЦИПИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНО-ПОШУКОВОГО МЕТОДУ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. (2024). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 22(90), 52-54. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/4142