ДО ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ У ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ

Автор(и)

  • Вікторія Люлька
  • Марина Назаренко

Ключові слова:

іншомовна комунікативна компетенція, професійне спілкування, самостійна робота, освітні технології, ­інтерактивне навчання, метод, метод проєктів, критичне мислення

Анотація

У статті автори аналізують особливості формування професійної іншомовної компетенції. Основна увага приділяється формам організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти в процесі вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням. Володіння іноземними мовами стає необхідною навичкою для фахівців різних професій. Самостійна робота відіграє важливу роль в організації освітнього процесу. Метод проєктів розглядається як один із найефективніших способів організації самостійної роботи. Автори описують його основні етапи, особливості та переваги. Зазначається, що цей метод сприяє інтеграції знань, розвитку самостійності, критичного мислення та комунікативних навичок студентів. Особливу увагу приділено ролі викладача у створенні сприятливих умов для втілення проєктної діяльності, пропонуються різні форми проєктної роботи. У підсумку ­зазначається, що метод проєктів є ефективним інструментом для підвищення рівня іншомовної компетенції студентів та їх ­конкурентоспроможності в іншомовному середовищі.
Мета роботи полягає в дослідженні методу проєктів у процесі підготовки завдань для самостійної роботи студентів при вивченні англійської мови за професійним спрямуванням. Автори розкривають сутність цього методу, його особливості, етапи та застосування в освітньому процесі.
У роботі розглядаються такі поняття, як: «іншомовна комунікативна компетенція», «професійне спілкування», «самостійна робота», «освітні технології», «інтерактивне навчання», «метод», «метод проєктів», «критичне мислення».
Формування іншомовної комунікативної компетенції у здобувачів вищої освіти є одним із пріоритетних завдань освітнього процесу на немовних факультетах. Опанування особливостей професійно-ділового спілкування іноземною мовою сприяє взаєморозумінню між фахівцями та забезпечує ефективну комунікацію в професійному середовищі.

Завантаження

Опубліковано

2025-09-25

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ К

Як цитувати

ДО ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ У ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ. (2025). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філологія», 25(93), 116-119. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/4324