МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ ГРАМАТИКИ СТУДЕНТІВ 1-2 КУРСІВ З ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (НІМЕЦЬКОЇ) ПО ПІДРУЧНИКУ «SPEKTRUM A1»

Автор(и)

  • Діана Олійник
  • Ірина Лівандовська

Ключові слова:

навчання граматики, німецька мова, друга іноземна мова, комунікативний метод, мовна компетенція

Анотація

У статті розглядаються методичні аспекти навчання граматики студентів 1-2 курсів, які вивчають німецьку мову як другу іноземну. Розглядаються ефективні методи навчання граматичних структур, зокрема комунікативний метод, який сприяє інтеграції граматики в усне та писемне мовлення. Особлива увага приділяється поєднанню теоретичного матеріалу з практичними вправами, які дозволяють студентам закріпити отримані знання в реальних мовних ситуаціях.
Проаналізовано роль вправ в автоматизації граматичної структури, аудіовізуальних засобів у навчальному процесі та ­можливості самостійної роботи студентів для поглиблення їхньої мовної компетенції. Визначено основні труднощі у вивченні граматики та запропоновано шляхи їх подолання.
Ефективне викладання граматики передбачає не лише пояснення правил, а й активне використання їх у мовленні, що сприяє кращому розумінню та засвоєнню німецької мови.

Завантаження

Опубліковано

2025-10-29

Номер

Розділ

ФОНЕТИЧНА, ЛЕКСИЧНА ТА ГРАМАТИЧНА СИСТЕМИ МОВИ ТА МЕТОДИ ЇХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Як цитувати

МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ ГРАМАТИКИ СТУДЕНТІВ 1-2 КУРСІВ З ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (НІМЕЦЬКОЇ) ПО ПІДРУЧНИКУ «SPEKTRUM A1». (2025). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філологія», 26(94), 42-45. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/4385