СЕМАНТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ СУГГЕСТИВНОЙ МЕТАФОРЫ (на материале рекламных текстов)

Автор(и)

  • L. Valeyeva
  • K. Sukhorukova

Ключові слова:

метафора, cемантичне моделювання, сугестія, рекламний текст

Анотація

У статті розглянуті особливості сугестивної метафори як ефективного засобу мови массмедійного дискурсу. За допомогою методу бінарної опозиції виявлені і описані семантичні моделі сугестивної метафори рекламних текстів.

Завантаження

Опубліковано

2018-06-25

Як цитувати

СЕМАНТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ СУГГЕСТИВНОЙ МЕТАФОРЫ (на материале рекламных текстов). (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(24), 31-34. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/917