ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТА САМОРОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ СВІДОМОСТІ КОРЕКЦІЙНОГО ПЕДАГОГА

Авторы

  • Maryna Omelchenko

Ключевые слова:

професійна діяльність корекційного педагога, професійна компетентність, професійна криза, професійний розвиток, професійна свідомість

Аннотация

У науковій статті висвітлено результати роботи з розроблення неформальних шляхів розвитку та саморозвитку професійної свідомості корекційного педагога. Особливу увагу приділено перспективності питань, пов’язаних із парадоксальними ситуаціями, що виникають у процесі професійного розвитку та саморозвитку (потребою педагога відмовлятися від власних життєвих пріоритетів (відповідних цілей), які вже не відповідають уявленням про щастя й успіх, що склалися в професійній діяльності тощо), суспільною зорієнтованістю професійних вимог, професійною етикою, кризою професійної адаптації. Зазначено, що розроблення цих напрямків досліджень у наукових працях, присвячених професійному розвитку корекційного педагога, забезпечує сьогодні перспективність і практичну значущість аналізованої психологічної проблеми.

Опубликован

2019-09-17

Выпуск

Раздел

Проблеми організаційної психології та психології праці