ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТА САМОРОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ СВІДОМОСТІ КОРЕКЦІЙНОГО ПЕДАГОГА

Автор(и)

  • Maryna Omelchenko

Ключові слова:

професійна діяльність корекційного педагога, професійна компетентність, професійна криза, професійний розвиток, професійна свідомість

Анотація

У науковій статті висвітлено результати роботи з розроблення неформальних шляхів розвитку та саморозвитку професійної свідомості корекційного педагога. Особливу увагу приділено перспективності питань, пов’язаних із парадоксальними ситуаціями, що виникають у процесі професійного розвитку та саморозвитку (потребою педагога відмовлятися від власних життєвих пріоритетів (відповідних цілей), які вже не відповідають уявленням про щастя й успіх, що склалися в професійній діяльності тощо), суспільною зорієнтованістю професійних вимог, професійною етикою, кризою професійної адаптації. Зазначено, що розроблення цих напрямків досліджень у наукових працях, присвячених професійному розвитку корекційного педагога, забезпечує сьогодні перспективність і практичну значущість аналізованої психологічної проблеми.

Завантаження

Опубліковано

2019-09-17

Номер

Розділ

Проблеми організаційної психології та психології праці