СХИЛЬНІСТЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ВІКТИМНОЇ ПОВЕДІНКИ

Автор(и)

  • Oksana Voronkevych

Ключові слова:

віктимність, віктимна поведінка, жертва, віктимні ситуації, самооцінка, соціальна ізольованість, тип віктимності, тривожність

Анотація

Статтю присвячено одній з актуальних проблем у сучасній психологічній науці – психологічним особливостям віктимної поведінки майбутніх педагогів. У роботі подано узагальнені результати теоретичного аналізу наукової літератури: поняття «жертви» як наукової категорії, її особливості, питання взаємодії агресора й жертви, типи жертв залежно від реакції на насильство, наслідки від насильства. Під час дослідження використано теоретичні, емпіричні методи дослідження; кількісні та якісні методи оброблення даних. Емпірично досліджено характеристики, пов’язані зі схильністю до віктимної поведінки, основні з яких – тривожність, самооцінка, соціальна ізольованість. Наголошено, що потрібно проводити психопрофілактичні заходи щодо запобігання та унеможливлення віктимної поведінки майбутніх педагогів.

Завантаження

Опубліковано

2019-09-17