ЧАСОВІ МАРКЕРИ РЕКЛАМНОГО ТУРИСТИЧНОГО ДИСКУРСУ
Ключові слова:
рекламний туристичний дискурс, образ туристичної дестинації, часові орієнтири, адресант, адресатАнотація
Кожний дискурс характеризується наявністю власного «часу» та «простору». Дана стаття спрямована на розгляд часових маркерів англомовного рекламного туристичного дискурсу, які широко використовуються у дискурсі для створення позитивно-маркованого афективного образу туристичної дестинації у свідомості потенційних туристів.
Хронотоп рекламного туристичного дискурсу виражений у часових та просторових орієнтирах дає змогу розглядати дискурс як «діалогічну форму спілкування» у часово-просторовій петлі.
Часові маркери привертають увагу реципієнтів та наголошують на терміновості пропонованого продукту. Нами виокремлено основні часові маркери рекламного туристичного дискурсу англійської мови.
Маніпулюючи часовими орієнтирами адресант у рекламному туристичному дискурсі актуалізує трату часу з позитивної сторони та створює ілюзію влади реципієнта на часом.