ҐЕНДЕРНО МАРКОВАНА ЛЕКСИКА У АНГЛОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ПЕРЕКЛАДУ

Автор(и)

  • Ю. В. Курята
  • О. В. Касаткіна-Кубишкіна

Ключові слова:

ґендер, ґендерно марковані одиниці, рекламний текст, перекладацькі стратегії

Анотація

Стаття присвячена актуальним питанням ґендера у сучасній лінгвістичній науці та особливостям використання ґендерно маркованих одиниць у сучасних англомовних рекламних текстах. Досліджуються основні лексичні, граматичні та соціальні засоби репрезентації тендера, означаються основні категорії ґендерно маркованих одиниць рекламних текстів. Увага акцентується на перекладацьких аспектах питання, а саме продуктивних стратегіях
адаптації англомовних рекламних текстів.

Завантаження

Опубліковано

2018-10-28

Як цитувати

ҐЕНДЕРНО МАРКОВАНА ЛЕКСИКА У АНГЛОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ПЕРЕКЛАДУ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(64), 146-148. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1782