ЛІНГВОМЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ РОБОТИ З ФРАЗЕОЛОГІЧНИМИ ОДИНИЦЯМИ НА ЗАНЯТТЯХ З РКІ
Ключові слова:
ідіома, мотивація, часове значення, дієслівна парадигма, метод, РКІАнотація
статті розглядається лінгвометодичний аспект вивчення фразеологічних одиниць щодо роботи на заняттях з російської мови як іноземної. Фразеологізми мають естетичну цінність, тому часто входять до складу навчального матеріалу. Тлумачення їхнього значення відбувається на дотекстовому рівні роботи. Фактичний матеріал статті налічує близько 50 різнорівневих мовних одиниць, відбір ідіом вівся за наявності слів з часовим значенням.
Завантаження
Опубліковано
2018-10-28
Номер
Розділ
Загальні статті
Як цитувати
ЛІНГВОМЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ РОБОТИ З ФРАЗЕОЛОГІЧНИМИ ОДИНИЦЯМИ НА ЗАНЯТТЯХ З РКІ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(64), 168-170. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1793