АКТУАЛЬНІСТЬ «НЕТРАДИЦІЙНИХ УРОКІВ» З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІННОВАЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ У НЕМОВНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • Ю. В. Дегтярова
  • В. Ю. Тютюнник

Ключові слова:

«нетрадиційні», «нестандартні», «пульсуючі», «пролонговані», »інтегровані» уроки, міжпредметні зв’язки, змішане навчання

Анотація

У статті обґрунтовано доцільність та ефективність використання «нетрадиційних уроків» під час вивчення курсу «Англійської мови професійного спрямування» у вищих навчальних закладах технічного профілю в світлі сучасної дидактики. Автори також освітлюють актуальне питання застосування технології змішаного навчання (blended learning) при навчанні іноземних мов у вищому навчальному закладі.

Завантаження

Опубліковано

2018-11-01

Як цитувати

АКТУАЛЬНІСТЬ «НЕТРАДИЦІЙНИХ УРОКІВ» З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІННОВАЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ У НЕМОВНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 2(64), 158-162. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1981