ДІАХРОНІЧНИЙ ТА СИХРОНІЧНИЙ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОМЕРЦІЙНИХ ЕРГОНІМІВ ХАРКОВА
Ключові слова:
комерційний ергонім, лінгвостатистика, діахронія, синхронія, семантикаАнотація
У статті С.М. Руденко наводиться лінвостатистичний аналіз комерційних ергонімів центральних вулиць міста Харкова в діахронії за останні 20 років. Відмічаються стало низькі показники у використанні української мови, позитивна динаміка – у використанні англійської, та помітна втрата своїх позицій російською мовою. Семантитико-семіотичний аналіз у синхронії свідчить про те, що використання вербальних та паралінгвістичних засобів сприяє як інформуванню, так і впливу на споживача, а також виявляє локальні соціологічні, культурологічні, історичні, семіотичні особливості функціонування комерційних ергонімів.
Завантаження
Опубліковано
2019-05-17
Номер
Розділ
КОГНІТИВНА ЛІНГВІСТИКА ТА ПРАГМАТИКА
Як цитувати
ДІАХРОНІЧНИЙ ТА СИХРОНІЧНИЙ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОМЕРЦІЙНИХ ЕРГОНІМІВ ХАРКОВА. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 5(73), 87-92. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2244