ЗАГАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ДЕСКРИПТОРІВ ОДЯГУ В АНГЛОМОВНОМУ ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ ДИСКУРСІ
Ключові слова:
семантичний компонент, номінація лексичних одиниць, експресивна лексика, конотативний компонент, дескрипція одягу, дескрипторАнотація
Стаття присвячена дослідженню особливостей дескрипторів одягу представниць королівської сім’ї – Єлизавети ІІ, Кейт Міддлтон та Меган Маркл у медіа текстах та тематичних публіцистичних джерелах (друкованих ЗМІ та Інтернет-ресурсах). Автори досліджують склад лексики моди загалом та одягу зокрема, досліджують когнітивні механізми номінації лексичних одиниць на позначення одягу, окреслюють специфіку експресивної лексики як відмінної характеристики публіцистичного стилю. В статті уточнюється поняття «дескриптор», аналізуються типи дескрипторів одягу та вивчаються тенденції їх використання в сучасних англомовних ЗМІ. На підставі вивчення стратегій і тактик репрезентації особи через дескрипції одягу зроблено висновок про прагматичну значущість останніх у створенні позитивного чи негативного образу особи.