ЛІНГВІСТИЧНІ АСПЕКТИ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ

Автор(и)

  • Maria Jakibchuk

Ключові слова:

комунікація, міжкультурна комунікація, лінгвістичний аспект міжкультурної комунікації, мовний бар’єр, міжкультурний діалог, мовний код, культурний контекст

Анотація

У статті подано загальний аналіз міжкультурної комунікації з акцентом на лінгвістичному аспекті міжкультурного спілкування. Проаналізовано найважливіший аспект міжкультурної комунікації – лінгвістичний в рамках активізації вербального спілкування студентів-чужоземців засобами мови. З’ясовано значення термінів «комунікація», «міжкультурна комунікація» та доповнено власним тлумаченням. Висвітлено мовні відмінності, які можуть впливати на комунікацію між носіями різних мов і культур для подальшого використання результатів у практичній діяльності. Доведено, що опанування іноземними мовами активізує навчальну діяльність студентів, у тому числі студентів-чужоземців. У рамках вербального спілкування розкрито особливості мовленнєвої культури різних комунікантів.

Завантаження

Опубліковано

2019-05-21

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА В ПРОЦЕСІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ

Як цитувати

ЛІНГВІСТИЧНІ АСПЕКТИ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 5(73), 313-316. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2306