ЛІНГВІСТИЧНІ АСПЕКТИ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ
Ключові слова:
комунікація, міжкультурна комунікація, лінгвістичний аспект міжкультурної комунікації, мовний бар’єр, міжкультурний діалог, мовний код, культурний контекстАнотація
У статті подано загальний аналіз міжкультурної комунікації з акцентом на лінгвістичному аспекті міжкультурного спілкування. Проаналізовано найважливіший аспект міжкультурної комунікації – лінгвістичний в рамках активізації вербального спілкування студентів-чужоземців засобами мови. З’ясовано значення термінів «комунікація», «міжкультурна комунікація» та доповнено власним тлумаченням. Висвітлено мовні відмінності, які можуть впливати на комунікацію між носіями різних мов і культур для подальшого використання результатів у практичній діяльності. Доведено, що опанування іноземними мовами активізує навчальну діяльність студентів, у тому числі студентів-чужоземців. У рамках вербального спілкування розкрито особливості мовленнєвої культури різних комунікантів.