ІНТЕРНЕТ РЕСУРСИ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА АКАДЕМІЧНИМ СПРЯМУВАННЯМ: РЕЦЕПЦІЯ СТУДЕНТІВ БІОЛОГІЧНОЇ ГАЛУЗІ

Автор(и)

  • Olesia Liashchenko
  • Tetiana Pylypchuk
  • Tetiana Vereshchahina

Ключові слова:

цифровізація вищої освіти, пандемія Covid-19, академічна англійська біологічного спрямування

Анотація

В умовах пандемії, спричиненої поширенням вірусу COVID-19, виникла гостра потреба перелаштувати навчальний процес у ВНЗ з традиційного очного або змішаного формату в дистанційний. Викладачі англійської мови для немовних спеціальностей зіткнулися з проблемою пошуку доступних навчальних інтернет ресурсів, які б могли сприяти вивченню англійської онлайн. У статті проаналізовано відозви студентів-біологів першого курсу про 6 навчальний сайтів, які використовувалися як додаткові навчальні ресурси для вивчення академічної англійської для біологів упродовж 2021-2022 н. р. У результаті дослідження було з’ясовано, які мовні навички, на думку студентів, покращились у результаті використання інтернет ресурсів та які з цих віртуальних продуктів студенти вважають найкращими за трьома параметрами: технічними (зрозумілість інтерфейсу, зручність навігації по сайту), змістовими (інформаційна надійність і точність навчального контенту) та дидактичними (різноманіття вправ для практичного засвоєння матеріалу).

Завантаження

Опубліковано

2021-11-29

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ К

Як цитувати

ІНТЕРНЕТ РЕСУРСИ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА АКАДЕМІЧНИМ СПРЯМУВАННЯМ: РЕЦЕПЦІЯ СТУДЕНТІВ БІОЛОГІЧНОЇ ГАЛУЗІ. (2021). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 11(79), 206-209. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/3327