ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО СТАВЛЕННЯ ДО НАВЧАННЯ У СТУДЕНТІВ З РІЗНИМИ ТИПАМИ ЕМОЦІЙНИХ ПРОФІЛІВ, РІВНЯМИ НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ ТА ГЕНДЕРНИМИ ОЗНАКАМИ
Ключові слова:
ставлення до навчальної діяльності, емоційне ставлення до навчання, академічна мотивація, ШПАНА, емоційний профіль, Позитивний афект (ПА), Негативний афект (НА)Анотація
У статті розглядаються результати емпіричного дослідження показників емоційного ставлення до навчання (ЕСН) у студентів; перевіряється гіпотеза про особливості прояву емоційного ставлення до навчання у студентів з різними рівнями навчальної мотивації та типами емоційних профілів; представлені гендерні відмінності ЕСН у студентів.
Завантаження
Опубліковано
2018-10-30