ХУДОЖНЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЯ КОНЦЕПТУ «МУЗИКА» В ОПОВІДАННІ Р. БРЕДБЕРІ «ВБИВЦЯ»
Ключові слова:
концепт, субфрейм, музика, Р. Бредбері, ономатопея, порівнянняАнотація
Стаття присвячена дослідженню репрезентації концепту «музика» в оповіданні Р. Бредбері «Вбивця». Особлива увага приділяється субфреймам «музичні інструменти», «транслятори», «музичні композиції», «композитори». Аналізується експлікація концепту в творі через топоніми, антропоніми, стилістичні засоби (порівняння, метоні-мію, ономатопею). Робиться висновок про набуття лексемою «музика» нового авторського значення – несвобода, залежність.
Завантаження
Опубліковано
2018-10-29
Номер
Розділ
Загальні статті
Як цитувати
ХУДОЖНЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЯ КОНЦЕПТУ «МУЗИКА» В ОПОВІДАННІ Р. БРЕДБЕРІ «ВБИВЦЯ». (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(64), 195-197. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1882