ХУДОЖНЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЯ КОНЦЕПТУ «МУЗИКА» В ОПОВІДАННІ Р. БРЕДБЕРІ «ВБИВЦЯ»

Автор(и)

  • О. О. Копач

Ключові слова:

концепт, субфрейм, музика, Р. Бредбері, ономатопея, порівняння

Анотація

Стаття присвячена дослідженню репрезентації концепту «музика» в оповіданні Р. Бредбері «Вбивця». Особлива увага приділяється субфреймам «музичні інструменти», «транслятори», «музичні композиції», «композитори». Аналізується експлікація концепту в творі через топоніми, антропоніми, стилістичні засоби (порівняння, метоні-мію, ономатопею). Робиться висновок про набуття лексемою «музика» нового авторського значення – несвобода, залежність.

Завантаження

Опубліковано

2018-10-29

Як цитувати

ХУДОЖНЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЯ КОНЦЕПТУ «МУЗИКА» В ОПОВІДАННІ Р. БРЕДБЕРІ «ВБИВЦЯ». (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(64), 195-197. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1882